Dostawa zamówień
W sklepie www. frankandphil.pl proponujemy następujące formy dostawy do wyboru:
1. Firma kurierska
Standardowy czas dostawy to 1-3 dni robocze (od daty nadania) na terenie całej Polski.
Koszt dostawy kurierem: 18 zł
Przesyłka za pobraniem jest dodatkowo płatna: koszt całkowity 23 zł
2. Wysyłka zagraniczna
Koszty wysyłki zagranicznej są zależne od wagi paczki.
Prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: hello@frankandphil.pl w celu ustalenia ceny.
3. Paczkomaty Inpost
Prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: hello@frankandphil.pl w celu ustalenia ceny.
Czas realizacji zamówień
Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 10 rano wysyłamy tego samego dnia roboczego.
Wszystkie produkty prezentowane w naszym sklepie posiadają informacje o dostępności (niedostępne produkty są oznaczone opisem Produkt oczekujący na dostawę).
Jeśli zależy Państwu na ekspresowej realizacji zamówienia i wysyłce, prosimy o kontakt z naszym biurem: Tel. +48 570 008 883 lub e-mail: hello@frankandphil.pl
Dołożymy wszelkich starań, aby pilne zamówienie dotarły na czas.
Zwroty i reklamacje
Bardzo zależy nam na tym, abyście byli Państwo całkowicie zadowoleni z zakupu naszych produktów oraz obsługi zamówień i polecali nas innym.
Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub po prostu zmieniliście zdanie, możecie Państwo zwrócić go lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu. Będziemy jednak bardzo zobowiązani za informacje od Państwa o zwracanych lub wymienianych produktach tak, abyśmy mogli poprawiać ich jakość. Prosimy o przesyłanie informacji o chęci zwrotu na przesłanym przez nas formularzu (otrzymacie go Państwo mailem niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu/reklamacji lub wymiany na email: hello@frankandphil.pl). Formularz ten należy przesłać wraz ze zwracanym produktem. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu.
W wypadku zwrotu, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.
W wypadku zwrotu z chęcią wymiany, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe i poprosimy o ponowne ich uregulowanie dla nowego produktu lub pisemną zgodę na wyrównanie tych kosztów. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.
Jeśli zakupiony przez Państwa produkt podlega reklamacji, możecie Państwo w ciągu 2 lat od daty zakupu pisemnie zgłosić reklamację opisując dokładnie zauważoną wadę i deklarując jedną z następujących form kompensaty: wymiana na nowy produkt, naprawa lub odstąpienie od umowy. Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej pisemnego złożenia na poniższy adres.
Jak składać chęć zwrotu, wymiany lub reklamacji?
Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: hello@frankandphil.pl lub poniższy adres korespondencyjny firmy. Zgłoszenie powinno zawierać: Imię i Nazwisko, numer zamówienia, nazwę produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.
Zawracane lub reklamowane produkty prosimy wysyłać na nasz adres:
Creative Design sp. z o.o., ul. Olszynowa 5, 62-070 Zakrzewo